VanessaoVendela

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

utridning + dålig kommentar!

Av Nessie & Nendel - 24 juni 2011 15:16

Ja, utridningen gick bra. Idag fick jag rida Mossan. hon var mjuk och skrittade på bra! I slutet fick jag till och med ner henne på tygeln! Det tycker jag e bra för att hon har bara gått och ingen har ridit henne på 1 år!! Jaja nu har det kommit en till kommentar från personen som oxå skrev förra kommentaren, och nu skrev hon såhär: men vanessa, om jag frågar vem du älskar är väl inte de taskigt!? du skriver "älskar deej!" hela tiden och fattar du inte att jag blir ledsen när du inte menar mig! asså det är taskigare än och säga till och fråga!!!! om du vill säga det till henne vrf gör du inte det då?! ist för att såra andra när du inte menar dom!?


Kan du inte bara lägga av att skriva dumma kommentarer! Jag får väll skriva vad jag vill på min blogg! det är ju inte direkt din blogg! om det går för långt så kankse jag anmäler dig för kränkande kommentarer. Föresten så kan jag göra det nu.

Juste!

                                             GLADMIDSOMMAR!

Vid ungifär kvart i fyra ska vi till Fatima,peter, jack och stella! vi ska fira midsommar där ! :D


Nu ska jag kolla lite andra bloggar och typ kolla facebook ;P


Hejdå!

/Vanessa

 
 
Filippa♥

Filippa♥

25 juni 2011 13:45

sv;
Hahah aa<3

http://ponnycheyer.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Någon

25 juni 2011 14:50

Det är väll inte taskigt om hon skriver vad hon tycker!
Hon kanske blir ledsen hon med!

 
Filippa♥

Filippa♥

26 juni 2011 09:15

sv;
Hej tuvär så fattar jag inte vad du menar med "ni tog det från stallet" så aa :/<33
Zorry<3

http://ponnycheyer.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nessie & Nendel - 10 oktober 2011 19:40

hej!Vendela här, tänkte bara säga att vi kommer inte blogga på denhär bloggen mer...Vi har inte bloggat på 1000000 år och vi kommer inte göra de mer.  Så... HEJDÅ!Kolla in min blogg, klicka här Och Vanessas, härxoxo <3 ...

Av Nessie & Nendel - 17 augusti 2011 15:59

Jag (vanessa) kommer att ha en blogg pause bara så at alla vet :P     /V ...

Av Nessie & Nendel - 3 augusti 2011 18:46


 Istället för att Vanessa svarar, så svarar jag! Jag vill absolut inte sluta med den här bloggen! Jag har bara haft en sommar paus som du skrev! //vendela <3 ...

Av Nessie & Nendel - 19 juli 2011 09:53

Förlåt för att jag inte har bloggat (eller vendela) men ja har varit på ridläger och kom hem i lördags..  Men jag kommer nog inte blogga så mycket i sommar endå för jag årkar inte logga in. heheh! kanske bara bloggar om det harhät nogåt roligt eller ...

Av Nessie & Nendel - 3 juli 2011 15:46

Jag har bara fått frågor från 2 personer! Men jag förstår det för det är nog inte så många som e inne på datorn nu på sommaren ;) men nu tänkte jag iallafall svara på dom ;P   1. Vad skulle du säga ifall jag sa att jag hatade dig?2. Vad skulle du...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hemsida gillar ni mest? :P
 Blogg.se
 Bloggplatsen.se
 Facebook.com
 Msn
 Twitter
 Gosupermodel
 Ingen
 alla
 har ingen dator

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok! :D


Ovido - Quiz & Flashcards